четвер, 25 березня 2010 р.

Інтерактивне ток-шоу 2(продовження)

Початок 






Цього разу аналіз стосуватиметься двох аспектів: подієвого ряду самого відео та інтерактивних можливостей проекту.





Отже PLAY again!




Студія реалізована згідно гайд-лайну проекту "Сноб", це допомагає глядачу просто та швидко ідентифікувати ЩО він дивиться навіть у випадку перегляду на сторонніх ресурсах(особливо корисно для захисників авторських прав і любителів копірайту). Вдало розташовано гостя, який може одночасно слідкувати як за більшістю спікерів, так і за кожним окремо, також це дозволяє мати більш яскравий зображальний ряд. 


Основним носієм подій, як і в більшості офф-лайн варіантів жанру, залишається модератор. Зміни з героями відбуваються повільно та не акцентовано. Нова інформація майже не з'являється, або привноситься модератором за принципом deus ex machina. Тобто зміна будь-кого відбувається не завдяки комунікації з іншими учасниками, а через отримання питання від ведучого. Це нівелює видовищну частину дійства і концентрує більше на конкретних людях та їх думках-з-приводу(для блогів дуже вдало, але не для видовища).


ІНТЕРАКТИВНІСТЬ

Найскладнішим для сучасного телебачення є питання інтерактивності та комунікації з глядачем. Основа цієї проблеми лежить в області засобів тої ж таки комунікації, а для ТБ вони є достатньо повільними, особливо якщо ефір непрямий. Під час прямого ефіру можна створити глядачеві хоча б примарну можливість впливати на події всередині студії(телефонні дзвінки, голосування, etc.)


Але ця ж проблема перемістилась і у площину он-лайн медіа. Тут вона, щоправда, має інше коріння: прямий ефір з нинішніми каналами зв'язку поки виглядає надто вже жахливо і відчутно б'є по інвесторах. Тому зараз вся інтерактивність у СНОБ-шоу полягає у можливості спілкування з учасниками за домогою коментарів. Це текстове продовження дискусії, якому, варто відзначити, приділяється неабияка увага, є інтерактивністю пост-факт. 


Не реалізованою залишилась можливість перегляду. Наприклад подивитись у збільшеному варіанті зображення з конкретної камери(як, наприклад, у проекті "РИА новости") чи "вимкнути" репліки якогось з героїв(таких прикладів ще не зустрічав).


Завершуючи. Жанр інтерактивного ток-шоу є дуже молодим і достатньо пластичним для розвитку його у справді трендовий формат подачі інформації в інтернеті.


В очікуванні нових жанрів.
Андрій Пясецький

Немає коментарів: